Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Πως διδασκουν οι εκπαιδευτικοι;

Πώς διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί;

@ FortuneMagazine 18 Οκτωβρίου 2011: 5.17 π.μ. ET
Εκπαιδευτικών που διδάσκουν
FORTUNE - Πώς πηγαίνετε για εκπαιδευτικούς τη διδασκαλία πώς να διδάσκουν; David K. Cohen 's Διδασκαλία και αντιξοότητες του παίρνει ότι παράδοξο. Ενώ συνταγές του βιβλίου είναι συχνά πολύ γενική - δάσκαλοι πρέπει να δείξει συμπάθεια και αποφασιστικότητα, και των κοινοτήτων θα πρέπει να παρέχουν αντίγραφα ασφαλείας - περιγραφές της το καθήκον που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί είναι υπέροχη. Cohen, 77, ένας καθηγητής της εκπαίδευσης και της δημόσιας πολιτικής στο Πανεπιστήμιο του Michigan, συγκρίνει τους εκπαιδευτικούς να άλλων ενεργειών "ανθρώπινης βελτιωτικά», όπως ψυχοθεραπευτές και ποιμένες. Γι 'αυτούς τους επαγγελματίες, λέει ο Cohen, τεχνογνωσία δεν είναι αρκετό. Ούτε οι καλές προθέσεις - ή αλλιώς περισσότερα σχολεία τσάρτερ θα πετύχει.
Ο πυρήνας των παιδαγωγικών δύσκολη θέση, σύμφωνα με Cohen, είναι ότι οι εκπαιδευτικοί (και άλλα βελτιωτικά) «εξαρτάται από τους πελάτες." Αντίθετα, οι χειρουργοί μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους, ανεξαρτήτως της εμπλοκής του ασθενούς. Επιπλέον, οι χειρουργοί δεν ψάχνουν να μετατρέψει τους ασθενείς σε «χειρουργούς μαθητευόμενος», ούτε οι πωλητές προσπαθούν να βελτιώσουν την ικανότητα των πελατών να πωλούν ηλεκτρικές σκούπες. Οι εκπαιδευτικοί, όμως, να επιτύχει μόνο «αν βοηθήσουν τους μαθητές να αποκτήσουν κάποια στοιχεία της δικής ειδική εμπειρογνωμοσύνη τους." Δεδομένου ότι οι μαθητές είναι ένα προϊόν των κοινωνικών και οικονομικών δυνάμεων έξω από την τάξη, είναι μια αξιόλογη επιβάρυνση για τη ζήτηση γρήγορα αποτελέσματα από τους δασκάλους. Δεν είμαστε ζητώντας τους να εκτελέσουν αυτό που δεν χρειάζεται καν περιμένουν από τους γιατρούς; Αν είστε λίπος και ληθαργικό, όταν πας να δεις το καρδιολόγο, οι πιθανότητες είναι ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει μαγικό σε σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου