Κυριακή 29 Απριλίου 2012

ΕΛΛΑΣ: Ελληνες Κινουμενων σχεδιων μικρου απο το παγκοσμιο δικτυο των Καλλιτεχνων.


Έλληνες κινουμένων σχεδίων μικρού από το παγκόσμιο δίκτυο των καλλιτεχνών

Durga DIGITAL
Με την Νέλλη Αμπραβανέλ
Από τη Νότια Κορέα προς Νεπάλ από τη Σιγκαπούρη και στον Καναδά, ο παγκόσμιος χάρτης στο Σαν Φρανσίσκο Σπύρος Τσιούνης του σπίτι είναι διάσπαρτη με 70 ακίδες - ένα για κάθε συνεργάτη του έργου.
Τσιούνης εργάζεται για Lucasfilm, η αμερικανική εταιρεία παραγωγής που ιδρύθηκε από τον George Lucas το 1971. Ωστόσο, ο ίδιος χρησιμοποιεί προς το παρόν ελεύθερο χρόνο του για να συντονίσουν μια σειρά από καλλιτέχνες, παραγωγούς και τεχνικούς που εργάζονται σε κινουμένων σχεδίων μικρού ονομάζεται "αυτούς είναι Έλληνες." Το 6,5-λεπτών ταινία αφηγείται την ιστορία του Νόρμαν, ένας άθλιος, αντι-κοινωνικού ανθρώπου του οποίου η καθημερινή ρουτίνα διαταραχθεί σοβαρά από μια ομάδα θορυβώδη, απείθαρχοι Έλληνες στο εστιατόριο κάτω από το υπόγειο όπου ζει.
Αποτελείται από 27 χαρακτήρες, αυτό είναι ένα φιλόδοξο σχέδιο για το μέγεθός του και, φυσικά, ήρθε με μια σειρά από προκλήσεις.
Χρήματα και χρόνος ήταν τόσο σύντομο ανεφοδιασμό, έτσι Τσιούνης και οι συνεργάτες του έπρεπε να βρει έναν τρόπο να συνεργαστούν χωρίς την πολυτέλεια ενός πραγματικού κοινού χώρου εργασίας.
«Κατά τη διαδικασία, συνειδητοποιήσαμε ότι το Διαδίκτυο έχει τη δύναμη να επιφέρει μια έκρηξη σε ανεξάρτητο κινηματογράφο κινουμένων σχεδίων, με τον ίδιο τρόπο ότι οι φθηνότερες, μικρότερες φωτογραφικές μηχανές και εξοπλισμό ήχου επέφερε μια έκρηξη στον τομέα των ζώντων κινηματογράφο δράση στη δεκαετία του 1960. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, τη δημιουργία ταινιών ήταν δυνατή μόνο για ένα μικρό αριθμό από στούντιο. Και μέχρι στιγμής, μόνο ένας περιορισμένος αριθμός μεγάλων στούντιο έχουν τη δύναμη να κάνουν ψηφιακές ταινίες κινουμένων σχεδίων. "
Ο πυρήνας της ομάδας πίσω από "Τους Έλληνες» βασίζεται επίσης στο Σαν Φρανσίσκο. Αυτό δεν είναι τυχαίο που, σε αντίθεση προς το Λος Άντζελες, όπου «τη στιγμή που θα υπογράψει σύμβαση με μια εταιρεία, οτιδήποτε νομίζετε ή το όνειρο του εντός αυτής της προθεσμίας είναι ιδιοκτησία της εταιρείας αυτής,« η νοοτροπία είναι διαφορετική Καλιφόρνια.
«Πρώτα από όλα, οτιδήποτε κάνετε στο σπίτι είναι δικό σας ακίνητο. Δεύτερον, έχετε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε με τους συναδέλφους όσο εσείς συμφωνείτε ότι δεν θα το πράξουν κατά τις ώρες στο γραφείο σας ή χρησιμοποιώντας εξοπλισμό της εταιρείας. "
Με τη βοήθεια της εθελοντικής εργασίας από τους επαγγελματίες και τους σπουδαστές των κινουμένων σχεδίων και χρησιμοποιώντας ένα εικονικό διαδικασία παραγωγής, η ομάδα έχει καταφέρει να ολοκληρώσει το ήμισυ της παραγωγικής διαδικασίας σε σχετικά χαμηλό κόστος - ". Μερικές χιλιάδες δολάρια" μόλις
Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια προοπτική, Τσιούνης, λέει, «για ένα στούντιο της Pixar, όπως, ένα λεπτό της ταινίας κινουμένων σχεδίων αυτού του κόστους ποιότητας μεταξύ 1 και 1,5 εκατ. δολάρια.« Αυτό σημαίνει ότι αν είχαν λάβει την παραδοσιακή πορεία, ταινία μικρού μήκους τους, θα είχε κοστίσει περισσότερο από 7 εκατομμύρια δολάρια.
Η πρόσκληση να λάβουν μέρος στην παραγωγή της ταινίας εξακολουθεί να είναι ανοιχτή σε http://www.themgreeks.com. Εάν επιθυμείτε να υποστηρίξετε την παραγωγή, επισκεφθείτε http://www.indiegogo.com/Them-Greeks-1.
Η αλήθεια είναι ότι η ταινία είναι περισσότερο στο ύφος του "My Big Fat Ελληνική Γάμος" ​​από της Nomint της «ελληνικής κρίσης εξήγησε."
"Τους Έλληνες" δεν επιβεβαιώνεται από την αντίδραση στην ελληνική κρίση, όπως την ιδέα του Νόρμαν και η ταβέρνα υπόγειο σχεδιάστηκαν πριν από την κρίση. Ως εκ τούτου, «δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το τι είδους συνδέσεις άνθρωποι θα κάνουν», λέει ο σκηνοθέτης.
Από την άλλη πλευρά, ο Phillip Williams, ο Αμερικανός παραγωγός του "Τους Έλληνες" και οπαδός της ελληνικής-αμερικανικής κουλτούρας, του αρέσει να βλέπει τα πράγματα πιο απλά λόγια: «Αυτή δεν είναι μια ελληνική τραγωδία, αλλά μια ελληνική κωμωδία», λέει .
Είναι πολύ νωρίς να πούμε αν η ιστορία του Νόρμαν έχει κάτι καινούργιο να προσθέσει τον τρόπο οι Έλληνες γίνονται αντιληπτές από τον υπόλοιπο κόσμο, αλλά ο άνθρωπος πίσω από το έργο έχει σίγουρα κάτι να προσθέσει στον κόσμο των ψηφιακών κινουμένων σχεδίων. Η εικονική διαδικασία παραγωγής θα μπορούσε να αποτελέσει παράδειγμα για πολλούς Έλληνες, οι οποίοι αισθάνονται παγιδευμένοι, όπως ήταν, ανεξάρτητα από την επαγγελματική τους υπόβαθρο. Όπα για αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου