Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Amy Roussou Boukoyvala - Ω ! εχασα το μετρημα...


"Ω! έχασα το μέτρημα..
Πόσες ζωές χαράμισα στο κόκκινο?
Άπληστος εραστής που και τη τελευταία σταγόνα θυσίασα.
Θυμάμαι σα χθες,
καβαλούσαμε σύννεφα και μαγεύαμε τα μπορντέλα
-ίδια με παλάτια έμοιαζαν!
... Μετά τριαντάφυλλο μεταμφιέστηκες,
όταν μεσάνυχτα εσήμαναν
και δεν υπήρχε πια κολοκύθα να γίνει άμαξα,
μήτε γοβάκι να φορέσει η τελειότητα.
Ω! πόσο κόκκινο Μούσα μου?
Να σκύβω το κεφάλι από ηδονή,
μα τελικά η πένα να φτάνει σε οργασμό στο χαρτί.
Από καιρό στη μόδα μπήκε το ασπρόμαυρο,
φιλμ νουάρ οι στιγμές, έτσι,
γιατί διατηρούνται καλύτερα οι αναμνήσεις,
γιατί αέρα κουλτούρας θέλησα να δώσω στη ματαιότητα μου.
Ω! βαρέθηκα τα πάντα..
Το πρόσωπο σου,
ότι εξαυλώνομαι κάθε που μ'αγγίζεις,
την αφή από κάτι φιλιά εφήμερα,
ότι με χρώμα πρέπει να βάψω τον κόσμο μου.
-Δεν θέλω χρώμα ανύπαρκτε εραστή!
Κάποιος ν'απαγάγει τα χρώματα, παρακαλώ..
Διάφανη θέλω να βαδίζω,
να εκσπερματώνω τη ζωή μου,
να εκπυρσοκροτώ την αηδία μέσα μου.
Ω!......" Amy Roussou Boukouvala
Δείτε περισσότερα
3Φορτώνει... · ·

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου