Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

ΕΛΛΑΣ: Ιωαννα Σελιδα. (( Ειμαι ενα αφρωδης ειδος παιδιου - γυναικα ))


Ιωάννα Σελίδα
Ωραίος; Ιωάννα Page λέει το ρόλο της στο κοινοπρακτικό δάνειο είναι πολύ λιγότερο γλυκιά από την πλευρά της στην Gavin & Stacey. Φωτογραφία: Karen Robinson
Δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου σκιά ματιών και μάσκαρα δεν είναι πολύ ορατό στο πρόσωπο χαμόγελο Ιωάννα της σελίδας. Από χαρακτήρα που δεν χρησιμοποιείται για να φοράει μακιγιάζ καθόλου όμως, μου λέει, και η ασυνήθιστη αίσθηση δεν έχει βελτιωθεί από το γεγονός μάτια της είναι «όλα τα φθαρμένα» από τα δάκρυα. Η ημέρα πριν ξόδεψε πολύ χρόνο κλάμα, λέει, βλέποντας το σημειωματάριο , με πρωταγωνιστή ένα ερωτόληπτος Ryan Gosling. "Κάποιος μου είχε προειδοποιήσει ότι ήταν πολύ λυπηρό. Είναι μια καλή δουλειά δεν το είχα δει στον κινηματογράφο, γιατί ήταν πραγματικά θρήνος».
Χάρη στις συχνές επαναλήψεις του Gavin & Stacey , Σελίδα εξακολουθεί να ταυτίζεται με στενά Stacey, γλυκά απλό χαρακτήρα της στην κωμική σειρά του BBC φήμης.
Ήταν μόνο ένα μέρος, αλλά τα φρέσκα και φαιδρός ενώσεις που δημιουργήθηκε σε μια τέτοια επίδειξη χτύπημα δεν είναι εύκολα βουρτσιστεί μακριά. Ειδικά όταν κοιτάτε της. Παρόλο που εκείνη ήταν 34, την Παρασκευή, ξέρει ότι φαίνεται πολύ νεότερος και μπορεί κάλλιστα να προσφέρει το ρόλο του ingenue για αρκετό καιρό ακόμη.
Ένα από τα πρώτα τμήματα της σελίδας τηλεόραση, το 1999, ήταν η Ντόρα Spenlow, η petted, όμορφη σύζυγος του David Copperfield σε ένα serialization του BBC. "Είναι τόσο παιδιάστικη: ένα παιδί, γυναίκα, όμως, έχω να ομολογήσω Ντόρα είναι πάρα πολύ η ίδια με μένα Έχω ακόμα ένα μικρό Τζακ Ράσελ που λατρεύω, όπως Ντόρα έχει το σκύλο της, Jip..."
Ο σύζυγός της σελίδας, ο James Thornton, αστέρι της Emmerdale , ήταν το σειριακό Ντίκενς πολύ, αν και οι δύο δεν πληροί αργότερα. «Αυτός βασικά πίστευα ότι θα ήταν Ντόρα? Σε μια μεγάλη ροζ φόρεμα, με μακριά μαλλιά Νόμιζε ότι ήμουν σικ και δεν συνειδητοποιούν καν ότι ήμουν Ουαλίας Τώρα που έχει πήρε να με γνωρίζουν καλά, βγάζει Εγώ πραγματικά είμαι.. έναν αφρώδη είδος παιδιού-γυναίκα. "
Σελίδα εμφανίζεται δίπλα σε Συνδικάτου , πέντε-μέρος BBC1 δράμα γραμμένο από τους Kay Mellor , για μια ομάδα εργαζομένων σε σούπερ μάρκετ Λιντς που κερδίσει το λαχείο τζάκποτ. "Είμαστε όλοι απελπισμένοι για τα χρήματα και τότε θα κερδίσει περίπου τέσσερα εκατομμύρια η κάθε μία," λέει ο Page. "Αυτή τη φορά μέρος μου δεν είναι καθόλου γλυκό. Είναι πραγματικά μυστήριο και έχει αφήσει ένα μυστικό πίσω της στην Ουαλία. Δεν θέλει να βρεθεί."
Εάν Σελίδα κερδίσει ποτέ το λαχείο, μπορεί να απαριθμήσει τις προτεραιότητες δαπανών της χωρίς δισταγμό. Μετά την διαλογή οι ανάγκες στέγασης των στενών φίλων και της οικογένειας, που θα αγοράσει ένα αγρόκτημα, γεμίστε το με πρόβατα και σκυλιά, που έχει συσταθεί μια ζωική φιλανθρωπία, και στη συνέχεια να αγοράσει ένα σκάφος. "Μια πολύ μικρή, μικρή, και να θέσει όλα τα ζώα, και στη συνέχεια να πάνε πάνω και κάτω από τον Τάμεση. Και αυτό θα μου γίνει. Ω, τότε θα ήθελα να επιστρέψω στην εργασία."
Η όρεξή του για εργασία, δεν έχει σημασία τι, είναι εμφανής στην ταχεία διαδοχή των κινηματογραφικών και τηλεοπτικών έργων ανεβαίνει. Μετά το Συνδικάτο , σελίδα θα εμφανιστεί σε Γκέιτς , μία κωμωδία για Sky1 σχολεία και τους γονείς , και στη συνέχεια απέναντι από τον David Tennant στη συνέχεια στην εορταστική βρετανική ταινία Γεννήσεως .
Όλο το ίδιο πράγμα, κάνει Σελίδα χρόνο για να ελέγχουν τακτικά σε απευθείας σύνδεση λαχειοφόρο αγορά λογαριασμό της, μια κακή συνήθεια που πήρε πριν από την πραγματοποίηση του Συνδικάτου . "Ήμουν τόσο σοκαρισμένος όταν το νεαρό ζευγάρι που κέρδισε τα EuroMillions πέρυσι», εξηγεί. "Όταν είδα να λέει ένοιωθε τυχερός εκείνη την ημέρα και μόλις πήγε στο διαδίκτυο για να επιλέξετε μία γραμμή αριθμών, σκέφτηκα,« Είμαι δημιουργία ενός λογαριασμού σε απευθείας σύνδεση για έναν μήνα. "Μέχρι τώρα, αρκετούς μήνες μετά, αυτή μου λέει, οι αριθμοί της έχουν έρθει τρεις φορές, αλλά το ποσό των κερδών σε λιγότερο από ένα δεκάλιρο. «Είμαι πολύ αισιόδοξος. Θα κερδίσετε μεγάλα μία ημέρα."
Η σελίδα δεν έχει μόνο mesmerically θετική στάση, αλλά, αντιλαμβάνομαι ακούγοντας πίσω στην κουβέντα μας, πολύ αργότερα μάλιστα γρήγορη παράδοση. Σίγουρα η ψηφιακή συσκευή λειτουργεί σε διπλή ταχύτητα; Όχι, προφανώς όχι. Είναι το είδος του ατόμου που αισθάνονται υποχρεωμένοι να κάνω μια ερώτηση κάθε τόσο, απλά για να του δώσει χρόνο να σταματήσει και να αναπνεύσει.
Γεννήθηκε στο Swansea σε μηχανικό πατέρα και μια μητέρα που εργάστηκε σε μια τράπεζα, Σελίδα είναι μόνο παιδί και ψημένες στη γονική λατρεία. "Ως ένα κορίτσι που κυριολεκτικά θα μπορούσε να κάνει τίποτα και ότι θα ήταν καταπληκτικό." Αυτή παραμένει ευγνώμων για την αίσθηση ευεξίας αυτό της έδωσε, αλλά μπορούν να δουν μια πολύ αρνητική πλευρά. "Μπορεί να είναι αρκετά ένα βάρος μερικές φορές. Μου είπαν τα πάντα για μένα ήταν θαυμάσιο όταν ήμουν νέος. Στη συνέχεια, όταν ήρθα στο Λονδίνο στα 18, κατάλαβα ότι τα πράγματα που είχα σκεφτεί ήταν απολύτως εντάξει ίσως να μην ήταν. Ξαφνικά σας λένε , στην πραγματικότητα, δεν είστε το καταλληλότερο πρόσωπο για έναν ρόλο. Και αυτό είναι δύσκολο, γιατί νομίζω ότι είμαι ο καλύτερος σε ό, τι να κάνω! "
Δεν υπάρχει «μαζικό σχέδιο ζωής», επιμένει σελίδας. «Δεν καθίσει και να σκεφτεί, τώρα θέλω να έχω την οικογένειά μου και στη συνέχεια θέλω να γράψω τη δική μου σειρά." Τι υπάρχει, αντίθετα, είναι μια ουρά της "απόλυτης όνειρα" που περιμένουν να εκπληρωθούν.
Ως φοιτητής στη Ράντα επισκέφθηκε το Εθνικό Θέατρο και έσκυψε να φιλήσει το στάδιο, υποσχόμενοι να επιστρέψουν. Πριν από τις σπουδές της ήταν πλήρης ήταν πίσω, που εμφανίζεται σε το καμάρι του Jean Brodie Μιςπαράλληλα Φιόνα Σο.
Σελίδα διασκεδάζει με την ιδέα που είχε να αγωνιστεί με σκοτεινές εποχές πριν από συγγραφείς James Corden και Ruth Jones της προικισμένος με τη φήμη της στο ρόλο της Stacey. Κατά τη διάρκεια αυτών των πρώτων ετών εμφανίστηκε με Μάγκι Σμιθ στον David Copperfield και η σκηνοθεσία του Τζόναθαν Μίλερ στο Almeida . Λάμπει στην μνήμη του και λέει ότι είναι πάντα πιο ευτυχισμένος στην πρόβα, που εργάζονται σε ένα κείμενο στο flip-flops και τζιν. "Αυτός είναι πότε θυμάστε γιατί σας αρέσει. Δεν κάνουν αυτή τη δουλειά γιατί θέλετε να επιδείξετε. Δεν αντέχω να κάνει καραόκε. Αλλά να μου δώσει ένα σενάριο ..."
Ο τρέχων στόχος είναι η επικείμενη μετάβαση στο Oxfordshire με το σύζυγό της. «Είδαμε αυτό το σπίτι, αχ, τα περασμένα Χριστούγεννα Τώρα που φαίνεται:.. Από το τέλος του επόμενου μήνα θα πρέπει να ζουν στην ύπαιθρο σε Αγροικία με Αχυροσκεπή"
Θα είναι σαν να "ζουν σε Marple», λέει ο Page, "χωρίς τις δολοφονίες." Και δεν θα χάσετε το Λονδίνο και επιθυμεί να μαγειρέψουν σε Αγά. Οι fleshpots της πόλης ποτέ δεν άσκησε έφεση και υπάρχει επίσης μια αίσθηση ότι θα απολαύσετε κρύβεται από αυξανόμενο δημόσιο προφίλ της. «Δεν βγαίνουν πολλά Τις προάλλες ήμουν στη μέση του να κάνει τον καθαρισμό σπίτι και υπήρχε ένα χτύπημα στην πόρτα και μου άνοιξε σε κάποιο άτομο που πήγε:." Ω καλός Θεός, είναι εσύ. Τι κάνεις εδώ; "
Όταν υποψήφιους αγοραστές σπίτι επισκέφθηκε πέρυσι βρήκαν μόνο φωτογραφίες του σκύλου του ζευγαριού πάνω από το τζάκι. "Εμείς έκρυψε όλες τις φωτογραφίες του ζευγαριού από εμάς, ώστε οι άνθρωποι δεν θα γνωρίζουν."
Φαίνεται ανεμιστήρες δεν είναι πάντα ευαίσθητες. «Σε ένα ταξί τις προάλλες ο οδηγός είπε η σύζυγός του του είπε να προσέξει ο Gavin & Stacey , αλλά απλά δεν μπορούσε, λόγω της Ουαλίας προφορά. Είναι φρικτό, είπε. Αν και έκανε προσθέσω ότι τώρα εθισμένοι ».
Σελίδα εκφράζει την έκπληξή του όταν ακούει πόσο ισχυρή είναι η προφορά της, επειδή νομίζει ότι έχει "περάσει αρκετά αγγλικά τώρα". Στο Ράντα θυμάται προσεύχεται για μια μεγάλη, νέα μόδα της Ουαλίας, το δράμα , όπως της Σκωτίας και της Βόρειας τόνους είχαν το χρόνο τους στον ήλιο.
"Μου αρέσει ότι η στιγμή ήταν Ουαλίας με Gavin & Stacey ! Τώρα όταν πάω για θέσεις εργασίας, θέλουν να είμαι Ουαλίας. Είναι πραγματικά ωραίο. "
Βρήκε δραματική σχολή μια οδυνηρή εμπειρία κατά την πρώτη και πέρασε πολύ χρόνο για να καταβάλει τα τηλέφωνα στους γονείς της στην Ουαλία."Ήταν πραγματικά δύσκολο. Είχα μόλις έκλεισε τα 18 και ήμουν απεγνωσμένα νοσταλγία. Οι δάσκαλοι ήθελαν να μου στερήσει ό, τι ήταν Ουαλίας και γλυκό. Ένιωσα λίγο κακοποιημένες."
Maxine Peake έγινε ένας καλός φίλος, και παραμένει έτσι, αλλά έχει βάλει Σελίδα ανταγωνιστική ημέρα Ράντα πίσω της. Βρίσκει ακόμα και πρόκειται να δείτε ένα West End του δείχνουν μια πρόκληση. «Είναι σαν δουλειά. Κάθομαι εκεί και να σκεφτούν, γιατί δεν έχω πάρει το μέρος; Ή, γιατί δεν ήμουν εγώ για αυτό; δεν είδα καν ο James Corden το One Man, δύο Guvnors , αλλά αυτό είναι κυρίως επειδή ήμουν στο Μάντσεστερ που εμφανίζονται σε ιδιωτικές ζωές . "
Μπορεί να πετάξει έξω για να δούμε Corden στο Broadway, αλλά έχει προβλήματα με τη διέλευση από τον Ατλαντικό όταν πρόκειται για τη δική της εργασία. "Θα έπρεπε να καταπραΰνει το σκυλί μου για οκτώ ώρες για την πτήση στο Λος Άντζελες. Δεν θέλω να το κάνω αυτό για να φύγουμε και να κοιτάξουμε γύρω μας για τις θέσεις εργασίας."
Προς το παρόν, Page θέλει να μείνει στη Βρετανία και να επιλέξετε τις κουρτίνες για το νέο σπίτι της χώρας. «Αν δεν πάει καλά εδώ, μπορώ πάντα να πάω εκεί έξω αργότερα. Καθώς κοιτάζω 14 έτσι κι αλλιώς, μπορώ απλά να αρχίσει και πάλι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου