Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

FASHION POLITICS - Nurit Bat-Yaar




















Ισραήλ Μόδα-Τέχνη του Βιβλίου από Nurit Bat-Yaar

  • Συγγραφέας: Πολιτική Μόδα
Ερ: Στο βιβλίο σας μιλάτε για τους σχεδιαστές του Ισραήλ, που έδωσαν τη μεγάλη εκτός του Ισραήλ. Ως κορυφαίος ισραηλινή φιγούρα της μόδας, τι πιστεύετε για τόσο μεγάλο ταλέντο αφήνοντας το Ισραήλ να κερδίσει διεθνή αναγνώριση;
Α: Δεν έχω τίποτα εναντίον της. Για παράδειγμα, υπάρχει μια τάση να θεωρούν το Παρίσι ως τη Μέκκα της μόδας, ως εκ τούτου, πολλοί σχεδιαστές από διάφορες χώρες εκεί, για να αναφέρουμε μερικά: Γερμανικά Karl Lagerfeld και η ισπανική Christobal Balenciaga. Έτσι δεν είναι ένα ισραηλινό πράγμα.

Yehuda Dor, 1988. Φωτογραφία: Sami Ben-Gad

ΕΡ: Το βιβλίο σας λέει την ιστορία των δημιουργών του ισραηλινού βιομηχανία της μόδας, ο οποίος ντυμένος οδηγώντας εικονίδια μόδας στον κόσμο. Τι Ισραήλ ή κόσμο της μόδας εικονίδιο έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση σε σας;
Α: Ήμουν πιο εντυπωσιασμένος από την Τζάκυ Κέννεντυ Ωνάση που ήταν Beged-ή ανεμιστήρας. Για τόσα πολλά χρόνια που ξεπέρασε καλύτερα ντυμένοι λίστα του κόσμου και το λευκό στυλ σπίτι της σχεδιασμένο από τον Oleg Cassini (τον οποίο είχα τη χαρά να πάρει συνέντευξη) εμπνέει τους σχεδιαστές σε αυτήν την ημέρα. Μεταξύ εικονίδια μόδας που δεν ήταν πελάτες της ισραηλινής σχεδιαστές μου άρεσε Audrey Hepborn και Λουλού de la Falais.

Silvia Vered, 1998. Φωτογραφία: Ido Lavie
Ε: Τι νομίζετε ότι είναι το μέλλον των ισραηλινών μόδας; Ποιος βλέπετε τώρα ως η κορυφαία ισραηλινή σχεδιαστή / s για το μέλλον;
Α: Τώρα που η παράδοση των Εβδομάδων Μόδας έχουν αρχίσει εκ νέου, το μέλλον των ισραηλινών μόδας φαίνεται να είναι πιο φωτεινή. Είναι αλήθεια ότι οφείλονται στην παγκοσμιοποίηση, το Ισραήλ έχασε τη δύναμη που είχε κάποτε στη δεκαετία του '70 της δεκαετίας του 1960, και του '80. Αλλά οι σχεδιαστές μετακινηθεί παντού την παραγωγή τους προς την Άπω Ανατολή, έτσι δεν είναι μόνο δικό μας πρόβλημα. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν πολλά δημιουργικά ταλέντα εδώ, οπότε αν θα καταφέρουν να πάρουν την οικονομική υποστήριξη που χρειάζονται για να επενδύσουν στην ποιότητα των υφασμάτων και την κατασκευή τους, μπορούν να είναι επιτυχείς. Ειδικά αν εμπνέεται από την πολιτιστική μας κληρονομιά, έτσι καταφέρνει να είναι πρωτότυπο και να φέρει κάτι νέο και φρέσκο ​​στη διεθνή σκηνή.
Μερικά χρόνια πριν Karen Oberson διακοσμημένα μερικά από τα σχέδιά της με μια διαγώνια λωρίδα της Αιθιοπίας κεντήματα που τους έδωσε ένα φρέσκο ​​και μοναδικό ισραηλινή αφής. Kedem Sasson και Yaron Minkowski προσθέσετε περιστασιακά μια Βεδουίνων αφής ή κέντημα για να ντύνει τους. Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα από τις πολλές ιδέες που μπορούν να αντληθούν από την κληρονομιά και το περιβάλλον μας και να βοηθήσει στη δημιουργία νέων ηγετών της μόδας. Πιστεύω ότι Leora Taragan και δημιουργική πανούργο ύφος της, Alon Livne και Bejeweled προσέγγισή του και Ania στόλου και ατομικές πινελιές της, έχουν τη δυνατότητα να είναι μεταξύ τους πάρα πολύ.
Artsi Ifrach, Φωτογραφία: Karin Bar
Για την πλήρη συνέντευξη και περισσότερες φωτογραφίες πηγαίνετε στο Dreed * Τσάι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου